.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تذکر انتخاباتی استاندار گلستان به کاندیداها

استاندار گلستان گفت: تخریب چهره ها توسط رقبای انتخاباتی می تواند دستاویزی برای دشمنان باشد و نامزدها از تخریب یکدیگر بپرهیزند.

جواد قناعت ظهر شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان افزود: باید به کاندیداها تذکر داده شود که در برنامه های تبلیغاتی خود توانمندی ها و برنامه های آتی خود را مطرح کنند.

وی تصریح کرد: برای اینکه تنور انتخابات را داغ تر کنیم نباید چهره ها و نامزدهای دیگر را تخریب کنیم.

استاندار گلستان با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبین نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: انتخابات یکی از مهم ترین و تعیین کننده ترین موضوعات کشور است که نتیجه آن را تنها مردم می توانند مشخص کنند.

قناعت ادامه داد: همین که دشمن تمام توان خود را در انتخابات و ایجاد موضوعات امنیتی معطوف کرده است، نشان می دهد که انتخابات به معنای واقعی کلمه تنها در جمهوری اسلامی اتفاق می افتد.

وی اضافه کرد: در کشور ما سالم ترین و واقعی ترین انتخابات برگزار می شود از این رو دشمن سعی می کند با کمک بخش قلیلی که توسط دشمن در داخل استحاله شده اند، بخشی از ترکیب مجلس را به نفع خود رقم بزند.

وی اذعان داشت: ممکن است بعضاً تخلفی در انتخابات صورت بگیرد اما این تخلف ها نمی تواند در سرنوشت و نتیجه انتخابات تأثیرگذار باشد.

قناعت تأکید کرد: این در تقلب است که به صورت ساماندهی شده سعی می شود آرای مردم نادیده گرفته شده و حقوق دیگران تضییع شود.

استاندار گلستان عنوان کرد: دشمن و استکبار جهانی به پایان خط رسیده و تنها امیدش گروه ها و جناح های سیاسی غفلت زده است.

وی بیان داشت: وظیفه اصلی ما حفظ کیان اسلام و پرهیز از ایجاد مسائل حاشیه ای است.

وی گفت: در روزهای باقی مانده تا انتخابات مجلس نهم باید مردم با هوشیاری لازم همانند گذشته در صحنه ها حاضر شوند و مسئولان نیز بستر و زمینه حضور آگاهانه، پرشور و فعال آنان را فراهم کنند.

قناعت افزود: در تمامی انتخاباتی که طی بیش از 30 سال پس از انقلاب در این کشور برگزار شده همواره حضور حداکثری مردم تعیین کننده بوده است.

وی در این جلسه از فرمانداران، بخشداران و اعضای هیئت هنای بازرسی و نظارت نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست با تعامل و همکاری دوسویه از ایجاد هرگونه تنش و چالش در حوزه های انتخابیه جلوگیری کنند.مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.